2018. júl 15.

Betterware Reklamáció / Garancia

írta: onlinefilmek3213
Betterware Reklamáció / Garancia

Reklamáció, garancia:

Reklamációs termékek visszaküldése, menete:

14 napos vásárlói megelégedettség, 30 napos visszaküldési határidő a csomag átvételétől számítva.

Reklamáció termék törés, nem megelégedettség jelzésének menete:

1: Regisztrációnál megadott e-mail címről a kapcsolat@betterware.hu , reklamacio@betterware.hu  e-mail címekre küldendő az üzenet.

2: Regisztrációs tagsági szám megadása, rendelés szám (csomag szám) megadása, ezen belül megrendelt hibás vagy reklamálandó termék cikkszáma.

3: Tárgy:Panasz

4: Fotó a hibáról.

Eljárás: Reklamáció megtörténte után a cég megvizsgálja azt, és a fentiekben említett termék visszajuttatása lép érvénybe. Termék csere garancia esetében, vagy termék árának jóváírása a belső számlára. Ezen esetekről a képviselő email tájékoztatást kap.

A nem kívánt árut postán keresztül - ajánlott levélként, legyen szíves erre a címre küldeni:

GLS HUNGARY

Barátság út 1

9200 Mosonmagyaróvár

A csomagon jelezni kell - hogy továbbításra kerüljön a lengyelországi Betterware számára - az Ön képviselő számát, a rendelés számát és a termék visszaküldési okát.

A GLS futár szolgálat havonta egyszer visszaküldi a csomagokat a központba.

A termék árát és a szállítási költséget a cég jóváírja az Ön Betterware számlájára. Az összeg levásárolható.

Szólj hozzá

garancia betterware reklamacio