Betterware Reklamáció / Garancia
Reklamáció, garancia:
Reklamációs termékek visszaküldése, menete:
14 napos vásárlói megelégedettség, 30 napos visszaküldési határidő a csomag átvételétől számítva.
Reklamáció termék törés, nem megelégedettség jelzésének menete:
1: Regisztrációnál megadott e-mail címről a kapcsolat@betterware.hu , reklamacio@betterware.hu e-mail címekre küldendő az üzenet.
2: Regisztrációs tagsági szám megadása, rendelés szám (csomag szám) megadása, ezen belül megrendelt hibás vagy reklamálandó termék cikkszáma.
3: Tárgy:Panasz
4: Fotó a hibáról.
Eljárás: Reklamáció megtörténte után a cég megvizsgálja azt, és a fentiekben említett termék visszajuttatása lép érvénybe. Termék csere garancia esetében, vagy termék árának jóváírása a belső számlára. Ezen esetekről a képviselő email tájékoztatást kap.
A nem kívánt árut postán keresztül - ajánlott levélként, legyen szíves erre a címre küldeni:
GLS HUNGARY
Barátság út 1
9200 Mosonmagyaróvár
A csomagon jelezni kell - hogy továbbításra kerüljön a lengyelországi Betterware számára - az Ön képviselő számát, a rendelés számát és a termék visszaküldési okát.
A GLS futár szolgálat havonta egyszer visszaküldi a csomagokat a központba.
A termék árát és a szállítási költséget a cég jóváírja az Ön Betterware számlájára. Az összeg levásárolható.