Mi a network marketing?
Üzleti elemzők szerint, a közvetlen értékesítés különösen a multi-level marketing (MLM) az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Ez a tendencia folytatódni fog. Bár a világon már több, mint 200 éves hagyománya van.( Az első termék közvetlen értékesítésben 1768-ben került eladásra).
Magyarországon ez az üzletág az 1990-es évektől vált ismertté. Minden évben egyre több az ügyfelek száma akik ezt a vásárlási módot választották, és akik a közvetlen értékesítésben pályafutását megkezdi. És ez nem is csoda! Az MLM egy esélyegyenlőséget biztosító üzlet, akit ilyen munka érdekel szabadságra, függetlenségre, személyes fejlődésre vágyik, szakmai és anyagi sikereket szeretne elérni.
Itt nem számít, hogy hány éves, vagy mi a végzettsége, van e szakmai tapasztalata, van e családja, gyereke….. Az is lényegtelen, hogy képes-e eladni. Az a lényeg, hogy a termékeket használja és ajánlani fogja ismerőseinek. Az ajánlás a legjobb értékesítési technika.
A közvetlen értékesítés előnyös az ügyfelek számára is. El lehet kerülni a hagyományos kereskedésre jellemző dolgokat (nagykereskedő raktár- kiskereskedő vagy más közvetítők). A közvetlen értékesítésű cégek jó áron, jó minőséggel, magas árrés nélkül árulhatják termékeiket.