2018. júl 25.

Betterware névlista készítés

írta: onlinefilmek3213
Betterware névlista készítés

Sok hálózatépítő fejében megfordul a gondolat, hogy ismer ugyan sok embert, olyanból azonban csak keveset, akikkel együtt is tudna dolgozni. Egyesek már az üzletük indulásának elején is azt érzik, hogy az ő ismerősei „nem olyanok”, mások viszont csak később, a névlistájuk feldolgozása után találkoznak ezzel a problémával.

A kicsi (értsd: 100 fősnél kisebb) névlista önmagában oka az eredménytelenségnek. Fontos leszögezni, hogy az MLM is - bár sokban különbözik a a hagyományosnak mondottól -, de mégiscsak kereskedelmi rendszer. Így mint minden kereskedésnek, szüksége van piacra. A legzseniálisabb ötlet, termék vagy szolgáltatás, ha nincs felvevő piaca, önmagában értéktelen. És fordítva, egy kevésbé jó terméknek vagy szolgáltatásnak, ha sikerül komoly piacot szervezni (ld.:reklámok) az hatalmas üzletet jelenthet. Egy hálózatépítő piaca - főleg az indulásnál - az ismeretségi köréből kerülhet ki. Az MLM-ező piaca a névlistája. Kis piac kis üzlet, nagy piac nagy üzlet. Hiba a szelektálás. A listaírásnak ugyanis az a célja, hogy összeállítsunk egy bajnokcsapatot. Nem az a probléma, ha nem csupa cégvezető, vállalkozó és egyéb potenciálosan „jó” ember szerepel a listán, hanem, habár ha lennének ilyenek, azok nem szerepelnek rajta. A szelektálás szükséges, de nem a listaírónak kell elvégezni, hanem a szponzorral közösen, akinek már van ebben tapasztalata! Hiba ha a lista hiányos, nem tartalmaz elég adatot. Jellemzően hiányzik az indíték, ami mi Nyomógombnak is nevezünk. Ha nem ismerjük a potenciális jelölt mozgatórugóit, akkor nem fogunk tudni személyre szabott ajánlatot adni neki!
Na vágjunk bele:
Írd fel öt olyan személy nevét, akit biztosan nem érdekel
Majd írj fel öt olyan nevet, akit biztosan érdekel
Ne te döntsd el előre, hogy kit fog érdekelni. Ebben az üzletben bárki sikeres lehet, mindegy milyen a végzettsége, kora, neme stb. Mindegy hogy orvosnál, a piacon, a benzinkútnál vagy a sarki újságosnál – mindenhol találsz ismerősöket, akik potenciális vásárlók és üzleti partnereid lehetnek.

Szólj hozzá