2018. júl 25.

Betterware Online munka előkészítése / Termékértékesítési ötletek

írta: onlinefilmek3213
Betterware Online munka előkészítése / Termékértékesítési ötletek

Facebook profilod elárul rólad mindent. Légy hiteles, vállald fel munkádat. Több érdeklődőd meg fogja nézni a profilodat, hogy ki is vagy te és hiteles vagy-e a számára. Nem mindenki fog veled azonosulni, elfogadni. Légy pozitív ennek szemléletében. Minél több ismerősöd van, annál többen fogják látni tevékenységedet. Bővítsd a hirdetési csoportjaidat. Ajánlott csoport szám 150-200 fő. Hirdetési csoportjaidat bővítheted szponzorod, vezetőd segítségével. Ha megfelelő a hirdetési szöveged és a hozzá tartozó fotód, annak 10%-os eredményt kell produkálnia.
Hirdetési szövegeddel, posztolással eredményeket, érdeklődőket toborozhatsz a saját vállalkozásodhoz. Posztod szövegét változtasd naponta, vagy 2 naponta hogy ne legyen azonos és unalmas. Lehet fotóval, fotó nélkül posztolni, mindkét opció hatékony. Az eredményeket nagy mértékben befolyásolják az időjárási, ünnepnapi, hétvégi idők is! Ne hagyd ezeket sem figyelmen kívül! A vasárnap délután és az ünnepnapok utolsó napjai mindig forgalmasak!
A csoportok legyenek témába illőek. Mindig olvasd el a csoportszabályzatot, és annak tudatában cselekedj ott!
Napi minimum 3x posztold a hirdetéseidet a csoportokban! Posztok száma alkalmanként minimum 20 legyen.
Ügyelj arra, hogy hirdetési szövegeddel, és a hozzá tartozó fotóval milyen jellegű célközönséget akarsz megszólítani. Témáid elemei lehetnek: üzleti lehetőség, siker, munkamódszer, rendszerszolgáltatás, segítségnyújtás, egyéni tapasztalat, sikered, szponzorod sikere, elért eredményed, munka, állás, otthoni munka, jövő, internetes munka, turizmus, piac stb. Használj figyelemfelkeltő kulcsszavakat, pl.: könnyű, kényelmes, egyszerű, gyors, változtass, céltudatos, rátermett…. Ezeket néha emeld is ki nagybetűvel! Minden megírt hirdetésedet mutasd meg a szponzorodnak és beszéljétek át közösen azt!
Használd az aktuális kihívásokat, ajándékokat. Üzlettársaid hirdetéseit hozd előre a hírfolyamban! Szólj hozzá, lájkold, küldj rá egy smile-t. Ha valaki ráír a hirdetésedre, válaszolj neki. Természetesen pozitív esetben, ha érdeklődik. Vedd fel vele a kapcsolatot és tájékoztasd le megfelelően! Ha nem tudsz megfelelő információval szolgálni neki, kérd a szponzorod segítségét!
Fizetett facebook hirdetés
Készíts minőségi, fizetett hirdetést célközönséged kiválasztásával! Pl: 5 napra 2000 Ft befektetéssel, napi 400 Ft kerettel, megfelelő célközönség hirdetési mintával napi minimum 5-8 feliratkozót toborozhatsz. Ha segítségre szorulsz, kérd szponzorod segítségét!
Más közösségi oldalak
Nem TILOS, sőt előnyös más közösségi oldalak használata is! Apróhirdetési portálok, fix hirdetések elhelyezése.
Napi szinten ezeknek a hirdetéseknek a posztolása az idővonaladra. Saját facebook oldal készítése utazási, üzleti termékajánlatokkal, természetesen elkülönítve, vagy egyben. Ezen oldalak taglétszámainak bővítése, napi min 3-5 célhelyre való kihelyezéssel már elérhető.
Blog írása, weboldal készítése
Most már kezded érteni??
Ha kibővítetted a csoport listáidat és megtetted az alap lépéseket az online munkádhoz, keresd fel a szponzorodat, vezetődet és induljatok el közösen a siker útján!

 

Szólj hozzá