Betterware szállítás / információk
A megrendelt csomagok Lengyelországból érkeznek heti 2x-i kiszállítással. A szállítással kapcsolatos információkat mindig közzétesszük a Betterware Hungary facebook csoportunkban.
Lengyelországba a GLS futárszolgálat kamionja érkezik a csomagokért. Minden megrendelt csomagról videófelvétel készül, a csomag tartalmáról teljesen a lezárásáig.
Reklamáció esetén a kapcsolat@betterware.hu e-mail címen a felvétel kikérhető.
A csomagolás szabvány szerint történik. A csomag szállításáért a GLS futárszolgálat felel, a szerződésben megkötött feltételek szerint.
A kamion a meglévő piacokat érintve , azokat is kiszolgálva szállítja a magyarországi, mosonmagyaróvári elosztó bázisra a csomagjainkat.
Az elosztó bázisról 1-2 munkanapon belül a csomagok kézbesítésre kerülnek.
A csomag érkezéséről minden megrendelő kap sms értesítést, a futár elérhetőségével.
Az átvétel időpontja 5 napig megváltoztatható, ellenkező esetben a csomagot visszaküldik, a megrendelés törlésre kerül.
Fontos!
A csomag épségét mindenki ellenőrizze le, ha rendellenességet észlel ,akkor azt jelezze a futár felé és a jelenséget jegyzőkönyv felvételével rögzítse, esetleges csomag kibontás is lehetséges.
Csomag sérülés, szakadás és a GLS által újra ragasztott küldemény esetén javasolt a csomag kibontása, tartalmának szemrevételezése, esetleges termékhiány jegyzése a jegyzőkönyvben.
Termékhiány esetén a reklamacio@betterware.hu -ra is jelezni kell a regisztrációnál megadott e-mail címen és a képviselői szám beírásával a hiányt.
Miért késhet a csomagom?
- a kiírt szállítási kamion indulásra nem gyűlt össze annyi küldemény hogy el tudjon indulni teli rakománnyal. (max. 1 nap.)
-a megrendelt csomag mennyiség tartalmából 1 vagy 2 termék még időben nem érkezett be az anyacégtől, a gyárból a raktárba, ami miatt a csomag késleltetve lehet.
(1-2 nap)
-GLS koordinációs hiba